Music

niedziela, 6 marca 2016

~ Liebster Blog Award #LBA ~

Dziękuję za nominację od Mania Maja ^^  :* ;)
Jej blog --------> http://ukrytetajemnice.blogspot.com

1. Ulubiona książkowa postać?

Potwór z "Siedem minut po północy" {ps. polecam przeczytać}

2. Dlaczego piszesz bloga?

Chciałam spróbować czegoś nowego {nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z blogowaniem na jakikolwiek temat} i poddać krytyce jednego z moich opowiadań. Uznałam, że skoro mam trochę czasu, to czemu nie :)

3. O czym myślisz pisząc nowy rozdział?

Próbuję jak najbardziej wczuć się w bohaterów i stawić w ich sytuacji. Wyobrażam sobie różne sceny, rozmowy oraz gesty, a potem składam w jedną całość.

4. Masz już wymyślone zakończenie bloga?

Bardziej coś w rodzaju szkicu. Mam kilka pomysłów i nie wiem, który z nich jeszcze wybiorę ;)

5. Edward czy Jacob?

Jacob.

6. Gdzie mieszkasz? (Kraj, miasto)

Polska, Warszawa :)

5 komentarzy:

  1. a ja wole edwarda ale spoko a i też jestem z Wawy wienc fajnie i lubie tw bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z tb ale i tak nie lubie tego bloga

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Spodobał mi się ten tag i pytania. Jeśli nie masz nic przeciwko sama go wypełnię, a co do pytania 5 jeśli miałabym wybierać między Jacobem, a Edwardem to zdecydowanie Jake <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobnie, tyle, że ja nie przepadam za Jacobem ;p
    Powodzenia w blogowaniu, trzymaj się ^^

    stoneofheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń